Vzdialená pomoc s aktiváciou zakúpeného produktu

Ak si neviete rady s aktiváciou zakúpeného druhotného softvér a všetky návody zlyhávajú, neváhajte a obráťte sa v pracovnú dobu na nášho ochotného operátora, ktorý Vám s aktiváciou vzdialene pomôže. K prepojeniu operátora s Vašim počítačom slúži aplikácia TeamViewer.

O bezpečnosť Vašich dát a Vášho súkromia strach mať nemusíte, všetku prácu nášho operátora uvidíte na obrazovke Vášho počítača a pripojenie môžete kedykoľvek ukončiť jedným kliknutím.

Ako postupovať v prípade, že chcete využiť našu vzdialenú podporu?

1. Pripravte si číslo faktúry, v ktorej máte zakúpené licenčné kľúče

2. Stiahnite si aktuálnu verziu programu TeamViewer tu.

3. Spustite stiahnutý súbor. Program TeamViewer môžete buď nainštalovať do Vášho počítača alebo ho len spustiť. Vždy ale vyberte možnosť "osobné nekomerčné použitie".

4. Zavolajte na telefónne číslo našej pomoci: +421 949 312 352, povedzte operátorovi, s čím by Vám mal pomôcť a po vyzvaní povedzte číslo faktúry so zakúpenými licenčnými kľúčmi. Ďalej je potrebné operátorovi oznámiť priradené ID a heslo zo spusteného programu TeamViewer.

Po dokončení pripojenia operátora k Vášmu počítaču sa nebude možné opätovne pripojiť, pretože heslo programu TeamViewer sa pri každom spustení mení.