Reklamačný poriadok

Aká je dĺžka záruky na ponúkané softvérové ​​produkty?

Na všetky softvérové ​​produkty sa vzťahuje záruka v dĺžke 24 mesiacov.

Zakúpený softvérový produkt nefunguje, čo teraz?

Predtým, než sa rozhodnete reklamovať nefunkčný softvérový produkt, pozrite si našu sekciu "Poradňa", kde nájdete vždy aktuálne postupy, ako stiahnuť, nainštalovať a aktivovať zakúpený softvér, prípadne môžete využiť bezplatnú vzdialenú pomoc.

V prípade, že softvérový produkt naozaj nefunguje (softvér nedá aktivovať), pošlite nám prosím na e-mailovú adresu info@druhotny-sw.sk screenshot s chybovou hláškou, produktový kľúč, ktorý nemožno aktivovať, vyplnený reklamačný protokol a číslo faktúry. Po prijatí správy sa s Vami spojí náš technik, ktorý zároveň navrhne spôsob riešenia Vašu reklamácie.

Ak reklamujete fyzický COA štítok, je potrebné ho zaslať poštou na adresu: ARMIN spol. s r.o., SNP 8, 915 01, Nové Mesto nad Váhom. Zásielku určite odošlite doporučene. Zásielky zaslané na dobierku nepreberáme.

Ako dlho budem čakať na vybavenie mojej reklamácie?

Reklamácia sa snažíme riešiť v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie tak, ako nám ukladá zákon. Ak sa dohodneme na dobe dlhšej ako 30 dní, bude táto skutočnosť potvrdená e-mailom.

V prípade, že Vám pri reklamácii vzniknú náklady a bude sa jednať o oprávnenú reklamáciu, peniaze Vám na základe dodaných dokladov budú vrátené späť (napr. poštovné).

Akonáhle je reklamácia ukončená a vybavená, informujeme našich zákazníkov e-mailom.

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.