Aká je dĺžka záruky na ponúkané softvérové ​​produkty?

Na všetky softvérové ​​produkty sa vzťahuje záruka v dĺžke 24 mesiacov.

Zakúpený softvérový produkt nefunguje, čo teraz?

Ešte než sa rozhodnete reklamovať nefunkčný druhotný softvér, mrknite sa do sekcii " BLOG ", kde nájdete postupy, ako aktivovať zakúpený softvér.

V prípade, že softvérový produkt naozaj nefunguje (softvér nedá aktivovať), vyplňte reklamačný protokol . Reklamačný protokol odošlite buď e-mailom na info (zavinac) druhotny-sw.cz alebo poštou na adresu: Sekundárna SW sro, Zámostný 1155/27, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava.

V prípade, že budete vracať tzv. Krabicovú verziu, je potrebné ju dobre zabaliť (najlepšie do pevnej kartónovej škatule), aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Zásielku určite odošlite doporučene.

V prípade, že ste krabicovú verziu už otvorili, vyplňte a odošlite spoločne s reklamačným protokolom aj Čestné prehlásenie .

Ako dlho budem čakať na vybavenie mojej reklamácie?

Reklamácie riešime v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie tak, ako nám ukladá zákon. Ak sa dohodneme na dobe dlhšej ako 30 dní, bude to zapísané v reklamačnom protokole. Podmienkou pre rýchle vybavenie Vašej reklamácie je správne vyplnený reklamačný protokol.

V prípade, že Vám pri reklamácii vzniknú náklady a bude sa jednať o oprávnenú reklamáciu, peniaze Vám na základe dodaných dokladov budú vrátené späť (napr. Poštovné).

Akonáhle je reklamácia ukončená a vybavená, informujeme našich zákazníkov e-mailom.